среда, 8 апреля 2020 г.

9 апреля (квітня)

Урок української мови
Тема: "Апостроф після префіксів"

Прослухайте пояснення нової теми. Запам'ятайте правило вживання апострофа після префіксів.  Зверніть увагу на те, як правильно переносити слова з апострофом після префіксів.



 Під час виконання вправ користуйтеся пам'яткою.

                                                         Пам'ятка

1. Прочитай слово.

2. Визнач, чи є в цьому слові префікс.

3. Якщо префікс є, перевір, на який звук він закінчується.

4. Якщо на приголосний, виділи перший звук кореня.

5. Якщо корінь починається з букв я, ю, є, ї - пиши 

апостроф.        

Урок літературного читання

Тема: А вже весна. Починається весна. Анатолій Костецький - улюблений дитячий поет. Як зробити день веселим. Хвостата мова


Подивіться презентацію та познайомтеся з творчістю українського  дитячого поета - Анатолія Костецького.
                                                         



Виразно прочитайте вірші А. Костецького в підручнику на с. 131-133,  дайте відповіді на запитання до кожного вірша.

Урок природоведения

Итоговый урок по теме: "Живые организмы и среда их обитания. Животные"

Выберите правильный ответ
1. Какие группы животных ты знаешь?
А) большие, средние, маленькие;
Б) полезные, бесполезные, вредные;
В) звери, птицы, насекомые, рыбы, земноводные, пресмыкающиеся.
2. Среди перечисленных животных найди зверей.
А) лиса, белка, заяц;
Б) бабочка, муравей, лягушка, черепаха;
В) сом, окунь, ласточка.
3. Среди перечисленных животных найди птиц.
А) кролик, рысь, волк;
Б) стрекоза, пчела, карп;
В) курица, соловей, жаворонок, иволга.
4. Среди перечисленных животных найди насекомых.
А) медведь, лещ, ёрш;
Б) таракан, комар, оса;
В) ящерица, змея, черепаха.
5. Среди перечисленных животных найди земноводных.
А) жаба, лягушка;
Б) бобёр, пингвин;
В) змея, крокодил.
6. Среди перечисленных животных найди пресмыкающихся.
А) муравей, таракан, цапля;
Б) жаба, лягушка, змея;
В) змея, ящерица, крокодил, черепаха.
7. О какой группе животных идет речь? Допиши.
А) В их теле различают голову, брюшко, грудь; все имеют 6 ног, у большинства 4 крыла ____________________________________________ .
Б) Обитатели воды, конечности-плавники, тело покрыто чешуёй ______________________.
В) В теле выделяют голову, шею, туловище, хвост; сухая кожа с роговыми чешуйками ____________________________________________ .
Г) Рождают живых детёнышей, тело покрыто шерстью ______________________________ .

Ответы оставь в комментариях.


Урок трудового обучения
Тема: Декорування писанки. Витинанка "Писанка"

Незабаром свято Великодня. Радимо вам, любі діти, зробити писанку на свято за зразком.  

4 комментария:

  1. Агафонова Ж. 3-А.
    Математика:
    1. 3
    2. 3
    3. 5

    Русск.яз.:
    Широкая речка
    Малиновое варенье
    Сладкий чай
    Веселое настроение

    ОтветитьУдалить
  2. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  3. 1:в2:а3:в4:Б5:а6:в 7:а)насекомые,Б)рыбы,в)пресмыкающиеся,г)звери.

    ОтветитьУдалить

Ребята , вы отлично поработали. Наступает прекрасная пора - летние каникулы . И мы, ваши учителя, желаем вам чудесного отдыха, незабываемы...